Thursday, June 23, 2011

Saya Mahu Kurus

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Semoga yang baik-baik sahaja akan hadir dalam diri kita semua...

Tadi, saya ada meeting Protem - Alumni di HQ. Sebelum masuk bilik mesyuarat, ternampaklah seorang kakitangan yakni kawan saya yang dah lama saya tak jumpa.

Aduyai, saya hampir tak kenal. Ini kisah benar. Saya teragak-agak hendak menegur pada awalnya. Saya jumpa Sabrina, staf bahagian pendaftar. Ya Allah, kurusnya dia!

Terus tak menyempat-nyempat, saya tanya rahsia kurus dia. Rupanya hanya kawal makan. Makan dalam kuantiti yang sedikit tetapi jarakkan tiga jam sekali. Fuhhhhhh! Ini tak boleh jadi! Saya harus cuba! Bayangkan within 4 months, she loss about 20 kg. Humang ai. Tanya jugak, kot2 la dia makan ubat kurus ke apa keh, rupanya tak de.

Saya mahu kurussssssss...........

Itu sahaja entry kali ini....

No comments:

Post a Comment