Thursday, May 10, 2012

Mari Bertabah

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Disaat kepala berdenyut kesakitan ini saya nak menulis juga untuk mengurang rasa sakit dan mengantuk yang nampkanya tiada tanda mahu hilang. Okay, saya mahu berkongsi kisah gembira di Langkawi tetapi untuk entry ini saya mahu menulis tentang masalah hati yang saya alami sekarang.
Maaf. Saya tiada penyakit hati. Saya cuma ada masalah hati. Okay, rasanya bagai putus cinta. Tetapi tidaklah dikira bercinta. Tetapi hati dah tergelincir pada dia. Dah terlebih suka. Namun, sejak hari itu, saya rasa bagai mahu giving up on him. Masalahnya, hati masih suka tetapi saya mahu berasional dalam hal ini. Maka, timbullah masalah hati ini.
It's hurt. Damn hurt when you like someone but you have to deny the feeling for the sake of others. It's hurt to remember how terrible you are thinking of his safely abroad then he forgot to say anything to you. So I conclude, we better stop this.
Tetapi, susahnya melupakan dia yang telah saya terlebih suka itu. Mari bertabah cik laura. Mari bertabah...
To you Mr Sumber Inspirasi, Cik Laura sedey sangat... Anyway, bukan rezeki kita nak kawan rapat. So, let have this decision. I know it might cripple our friendship but then I have no other choice. Masalah hati ini bukan mudah nak di urus. So lets end this quickly.
Okay. Dah. Emo kan saya? Saya sedey... tetapi saya selalu percaya every cloud has its silver lining. Jadi, bertabah itu lebih baik...

No comments:

Post a Comment