Tuesday, July 24, 2012

Selamat selamat selamat

Assalamualaikum. Apa khabar. Agak lama tak menulis di blog. Oh ya, Selamat Menyambut Ramadhan. Moga Ramadhan kali ini penuh barakah.

Selamat Ulangtahun Kelahiran Cik Laura. Huhuhu. Sudah tua sudah kamu. Hehe. Apapun, syukur dan Alhamdulillah saya masih lagi diberi peluang untuk hidup di bumi yang penuh berkat ini.

Menyambut Ulangtahun Kelahiran pada bulan puasa? Memang berbeza. Tetapi tidak mengapalah. Saya masih belum berkesempatan kemana - mana kedai buku untuk membeli senaskah hadiah buat diri sendiri. Tetapi saya rasa syukur dikelilingi orang - orang tersayang yang tidak lupa untuk sama - sama meraikan hari Ulangtahun Kelahiran saya walaupun sambutan tidaklah seperti biasa dengan kek ataupun majlis.

Oh ya, saya nak minta pendapat. For the following items, which one will you recommend?

1. The Iphone 4S



















2. The Galaxy Note












3. The Sony Xperia S
















4. The TX 100 Sony Camera

5. The Nokia 808

Terasa nak ada camera baru tapi terasa nak juga ada 1 smartphone gadget shj (phone + camera yang lawa) Huhuhuhuhuhu.

Mahu pilih satu untuk hadiah Hari Ulangtahun Kelahiran...

Geng, please share your opinion regarding this ye!

Saya,
Cik Laura yang terasa sakit perut kala ini.



No comments:

Post a Comment