Friday, March 18, 2011

Bersyukur

Assalamualaikum dan Salam untuk semua...

Alhamdulillah. Keputusan semester lepas telah saya ketahui. Apa jua ianya memerlukan usaha yang berlipat kali ganda lagi.

Semester lepas saya bagaikan hilang arah tujuan. Penuh dengan rasa Demotivated. Tak bermaya. Lemah atau hilang semangat. Semua ada. Hilang semangat itu turut memberi kesan yang bukan sedikit pada kerja saya. Iya,pernah dipanggil oleh bos atas sikap endah tak endah saya ini. Aduyai, bukan mudah untuk berjaya.

Alhamdulillah juga, permohonan mendapatkan bantuan pendidikan untuk bayaran pengajian saya telah diluluskan. Sungguh saya bersyukur.

Doakan saya tetap terus berjuang.
Doakan saya tetap tabah
Doakan saya tetap cekal
Doakan saya tetap hati dan iman pada-Nya
Doakan kejayaan itu menjadi milik saya
Doakan saya tak mudah alpa
Doakan saya tak mudah mengalah
Doakan saya tak cepat melatah
Doakan saya agar selalu redha
Doakan saya agar selalu bersyukur dengan nikmat-Nya
Doakan saya agar hanya yang baik-baik sahaja akan hadir dalam hidup ini.........

Terima kasih teman.

No comments:

Post a Comment