Wednesday, August 17, 2011

Merasa sayu...

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

May Allah bless us. Happy fasting frens. Happy Ramadhan. Happy coming Syawal.
Alhamdulillah. Today is Ramadhan 18th.

Merasa sayu is the what i'm feeling right now. Don't know why. Lately, tidurku tak lena. Macam ada sesuatu sahaja. Dan saya mula menulis kembali. Bukan cerpen baru. Bukan novel baru. Bukan sajak baru tetapi saya menulis warkah buat si dia, sahabat kesayangan saya. Saya menulis seolah - olah itu warkah istimewa buat sang teman. Tak tahu apa yang mendorong saya. Sudah lama saya berhenti menulis kepadanya. Iya, agak lama tidak menulis kepada dia. Saya kira hampir enam atau tujuh tahun.

Tetapi, mengapa kepada dia? Itu yang saya tidak faham dengan diri. Apa jua, saya seakan bimbang sukar untuk saya menulis kepada dia pada masa hadapan.

Ah, baik diamkan sahaja kisah ini.

Saya merasa sayu. Sayu yang tak faham dan sukar untuk saya jelaskan.

Moga hanya yang baik - baik sahaja akan hadir dalam hidup kita semua...

Aku, Zack
18 Ramadhan

No comments:

Post a Comment