Tuesday, June 18, 2013

My Dear Friend's Birthday

Assalamualaikum and Salam 1 Malaysia.

Hari ni birthday my dear friend. Yang dirindui selalu. Sekarang ni asyik rindu kawan I yang ini aje. Lama tak jumpa kan. BFF la kiranya ni. Dia nun jauh di Melaka I di Kuantan la kan.

Pepagi tadi I dh wish. Tidaklah I nak wish tepat pukul 12 kan? Macam budak2 la sangat. So I wish pg tadi b4 g kerja.

So now, nak wish kat sini pula.

Dear U, Fai,
Ini kek utk U okay. Pergi beli sendiri tau. Ni sample aje I post. Hahahaha. Kalau U blk sini nanti I buatkan cake like this for U. Choc Cake with Ganache. Tadaaaaaaaaaaaaaaa.


(Credit to berries.com)


(credit to google image)

Sanah Helwah dear Fai,
May Allah bless U always
May U succeed in your life
May only the precious will be yours
May our friendship lasts forever
May U remember me always.

Kerja elok2 Fai.
Blk Kuantan bgtau eh?
Rindu dowh.

BTW, Enjoy your birthday dear BFF.

No comments:

Post a Comment