Sunday, April 8, 2012

Finally

Assalamualaikum...

Semoga sehat - sehat sahaja..

I am so mengantuk but still want to highlight 1 thing.

MY MBA JOURNEY IS NOW ENDED..

Br sahaja selesai menjawab exam tadi. Tak sangka kan?

That's all. Saya mahu tidur... Tak tentu arah bila study + buat assignment+ exams dlm masa kurang 48 jam. Penat dan mengantuk sangat. Kuat study ye cik Laura! Tak. Saya buat kerja last minit. Hari Jumaat baru buat assignment sampai pukul 4 pagi. Paksa diri untuk tidur. Start study untuk exam hari sabtu pukul 11.30 pagi. Jawab exam dlm keadaan mengantuk. Too many things jot down. Then terus balik rumah dan buat assignment and prepare slides untuk presentation, tidur pukul dua lebih kot. Itupun paksa diri untuk tidur walaupun tak study apa lagi untuk exam hari ahad. Pagi ahad start study pukul 8.30, exam pukul 10 pagi. Dan mujurlah ada kawan ajak bincang sikit untuk exam. Dan Alhamdulillah, apa yang dibincangkan itulah yang ditanya dalam exam. Dan sebaik sahaja habis exam, terus buat presentation. Huh. Penat. Balik rumah terus mendobi. Jadi sekarang sy sgt mengantuk. Badan rasa menggigil dah ni.

Kawan - kawan,
Doakan pensyarah2 saya tenang memeriksa jawapan saya. Saya telah melakukan yang terbaik. Moga hasilnya juga baik....

Mari berdoa sama - sama ye...

No comments:

Post a Comment