Tuesday, August 18, 2009

2 Tahun Sudah Berlalu

Esok, 19 Ogos 2009 genaplah dua tahun arwah meninggalkan kami sekeluarga.

Sudah dua tahun rupanya sedang saya masih lagi merasakan arwah ada. Sungguh, perkara ini memang membuatkan saya rasa kurang dewasa. Masih segar dan hangat pelukannya setiap kali kami bertemu. Masih terdengar akan suaranya memujuk dan mengusik saya. Sungguh, saya masih lagi dapat merasa kasih sayangnya pada saya. Cuma saya rindu benar nak melihat senyumannya. Saya rindu benar nak mendengar ceritanya melalui hidup yang sukar. Apajua, saya doakan semoga rohnya berada dikalangan yang beriman.

Arwah memang tiada gantinya dalam diri saya. Walau waktu kecil dahulu arwah jarang ada tetapi saya sayang benar dengan arwah. Walau arwah telah menekankan dan memaksa saya dalam banyak perkara, kasih sayangnya melebihi segala.

Bagaimanalah hendak saya rawat hati yang rawan ini? Wahai Laura Azura, bertahanlah.....

No comments:

Post a Comment