Monday, March 21, 2011

Hari Isnin yang mengantukkkkkkkkkkkk

Assalamualaikum..........

Huhuhu mengantuk sangat ni. Pagi tadi punyalah rasa macam nak ambil MC sebab mengantuk dan takde mood nak datang kerja. Untuk kelas, saya tak buat apa-apa persediaan pun... Huhhuhuhuhu.

Saya tahu kenapa saya macam malas je nak datang kerja. Antara sebab adalah:
1) saya cuti seminggu baru-baru ni. Cuti yang sememangnya cuti. Duk umah pun bangun lambat je.
2) Erm sebab tension ngan result test bebudak
3) Erm..lain3 sebab la kot...

Untuk mengatasi keboringan ni meh layan beberapa cerita bergambar dibawah ye...



Satu petang Puan Wawe mengidam pudding diatas dan saya dan Kak Ina pun pergilah meneman. Tak jauh pun tempatnya dari rumah saya. Kami pergi lepas office hours dan makan-makan la yang lain-lainnya.


Ini dia Puan Wawe ngan Puan Mazlina (soon-to-be Dr. Mazlina). Ni kira my best buddies la. Wawe my housemate and Kak Ina pulak kira macam kakak saya la.


Menu saya petang ini (kebiasaan sbnrnye) Kueh Tiaw Hongkong dan air chinese tea..



Okaylah. Kami makan di Sri Affa berdekatan Hotel Seri Malaysia. Tempat ni terkenal dengan steamboat tapi kami memang jarang makan steamboat disini. Nasi Ayam disini pun bagus juga. Tapi Puding Raja yang Wawe mengidam tu memang sedap sangat. Disebabkan itu saya dan Wawe punyalah mencari di facebook dan blog pembuatnya untuk mengenali beliau dengan lebih lanjut...hehehe.

Okay, cerita tentang cuti seminggu saya baru-baru ini, saya balik ke Raub. Plan asalnya adalah duduk di Raub (umah kakak saya) sampai hari Isnin, balik ke Jerantut sampai hari Rabu. Petang Rabu ke Raub semula. Pagi Khamis hingga petang Jumaat kami ke Cameron Hinglands dan Pagi Sabtu rancangnya nak balik kampung di Hulu Dong. Ahad petang balik ke Kuantan dari Raub...

Ini plan asalnya tapi seminggu saya duduk di Raub. Plan nak ke Cameron terpaksa dibatalkan sebab Anak buah saya, Adib Naqiuddin dimasukkan ke hospital....


Dan saya bantu kakak dan suami jaga anak kakak yang kedua... Afnan Muaz


Akhirnya kami sempat ke kampung sahaja pada hari Sabtu. Congrats untuk anak buah saya (anak sedara sepupu coz emaknya yang sepupu sy) Hamidi dan Pasangan


Ahah! saya pergi jugak Reunion sekolah...... seronok sangat............ Layan gambar dibawah yerrrrrrr










Okay, Tadaaaaaaa
Semoga yang baik-baik sahaja akan hadir dalam hidup kita semua.........

p/s: title je ari isnin tp upload entry ni ari rabu...layan jelah yerrrrrrr

No comments:

Post a Comment